Köprüler Yaptırdım Gelip Geçmeye

İstanbul Boğaziçi Köprüsü: İstanbul'da Boğaz'da kurulan ilk köprü. Dünya'da Asya'yı Avrupa'ya bağlayan tek köprü. Beylerbeyi Kirazlıtepe'den bakarak çektim bu fotoğrafı.

"Ben bu dünyada yaşadığımın bilinmesini istiyorum. Bunun için de coğrafyamı, tarihimi çiziyorum. Her şeye, bu dünyadaki her şeye de böyle bakıyorum. Gökyüzüne bakıp, bir kuş uçuyor diyorsam; bir suya eğiliyor, o suyu gördüğümü söylüyorsam, bunlar hep benim bu dünyada yaşadığım bilinsin diyedir..." İlhan Berk.

Köprünün, İstanbul'un Avrupa yakasındaki Ortaköy'de yer alan ayağı. Çekimi İstanbul'un Asya yakasındaki Üsküdar'a bağlı kıyı semtlerinden biri olan Beylerbeyi'nden yaptım.


View Larger Map




Reblog this post [with Zemanta]

Paylaşın!

Bookmark and Share

4 yorum:

Unknown dedi ki...

your photos are amazing!

CndFlix dedi ki...

Thank you Eva Gallant...

İnci dedi ki...

Bu köprünün adı İstanbul Boğaziçi Köprüsü.. İkinci yapılan köprü köprü Fatih Sultan Mehmet köprüsüdür.. Bilginize sunulur..

CndFlix dedi ki...

Teşekkürler İnci.

Dikkatin ve uyarın için ayrıca teşekkür ediyorum. Gerekli düzeltmeyi yaptım.

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails