Flaş! Flash! Flaş!

[İzleyicilerimden özür dileyerek, bu yazımda Blogger blogcuları ve izleyicileri için çok önemli olan bir konuya değinmek istiyorum.]

Çok Önemli Bir Not: "TTNet kullanıyorum. YouTube'a giremiyorum. YouTube'u bırak: Blogger'daki (BlogSpot) bloguma bile giremiyorum... Sinir küpüyüm," diyenlere bu notum.


Ne yapmalı?

"Ağ Bağlantılarım"a gir. Sol tıkla: "Özellikler"i gör.
"Özellikler"i tıkla: "Yerel Ağ Bağlantısı"nı gör.
Sol Tıkla: "Yerel Ağ Bağlantısı Özellikleri" başlıklı kart-kutucuğunu gör.
Bu kart-kutucuğunun "Genel" başlıklı ilk seçeneğinde "Bu bağlantı aşağıdaki öğeleri kullanır" başlığı altında, "Microsoft Ağları için İstemci"yle başlayan 5 sıralı sıralı seçenek arasında en altta duran "İnternet İletişim Kuralları TCP/IP"yi seç.
Hemen alttaki 3 seçenekten, "Özellikleri" tıkla. "İnternet İletişim Kuralları TCP/IP Özellikleri" adlı kartı gör.
Bu kartın "Genel" adlı sekmesinde ikişer altseçenekli iki seçenek vardır: biri IP ile ilgildir, öbürü DNS ile ilgilidir. Bu iki seçenekten İLKİNE (IP) HİÇ DOKUNMA!

DNS ile ilgili ikinci seçeneğin alt seçeneklerinden ilki OTOMATİK ayardır. Şimdiye dek bu ayarları değiştirmediyseniz, burası OTOMATİK değer olarak seçilidir. Yapacağınız DEĞİŞİKLİK BURADAN BAŞLIYOR... DİKKAT!

DNS'ye ilişkin seçeneklerden "Aşağıdaki DNS sunucu adreslerini kullan"ı tıklayın. YEŞİL NOKTA BURAYA GELDİ mi? Şimdiiii.... burada şu iki adres değişikliğini yapacaksınız:

Yeğlenen DNS Sunucusu: 68. 105. 28. 79
Diğer DNS Sunucusu: 68. 111. 95. 106

"Tamam"ı tıklayın. Girin internete: N'aber???

Alkışlarınızı ve bana teşekkürlerinizi duyar gibiyim ;).
NOT için NOT: Blogger'a ve YouTube'e giremiyorduysanız, zaten bu bloga da gelemeyecektiniz. Dolayısıyla bu çözümü, "Kendim yazdım! Kendim okudum!" diyebilirim. Bir raslantı sonucu yolunuz buraya düşecek olursa, emeğim boşa gitmeyecek demektir...

Hoşça kalın!

Paylaşın!

Bookmark and Share

0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails